#1 2008-05-01 22:49:54

MIKI

MISTRZ

Skąd: TOKYO
Zarejestrowany: 2008-05-01
Posty: 170
Punktów :   

KLANY i INNE POSTACIE

Jak już pewnie zdążyliście zauważyc wampiry podzieliliśmy na dwa klany i wiele podklanów^^ Tzn. POKOLENIE RÓŻY zrzeszające klany: Toreador, Gangrel, Giovanni, Ravnos, Tzimisce oraz POKOLONIE CIERNIA zrzeszające: Ventrue, Tremere, Assamitów, Setytów, Brujah. Odrębnym klanem jest klan LASOMBRA ktory pelni rolę strażnika kontrolującego poczynania ludzi...Istnieją takze tzn "Wampiry Niczyje" czyli wampiry nieprawej krwi będącej połączeniem dwóch klanów..Wampiry te ze zwględu na swoje nieszlacheckie pochodzenie są włóczęgami. Oto opisy poszczególnych klanów:

POKOLENIE CIERNIA:

Ventrue - to klan tradycjonalistów. Głównym pragnieniem jego przywódców jest skupienie w swych rękach jak największej władzy. Starają się zaakcentować swą przywódczą rolę przez charakterystyczny  styl ubioru, a także nienaganne maniery. Dlatego też dorobili się przydomka Arystokraci. Wampiry z tego klanu często zajmują odpowiedzialne stanowiska w strukturach Klanu Ciernia. To Prawdziwi przywódcy. Są bardzo dobrze zorganizowanym klanem-  członkowie są w stałym kontakcie. Ventrue podejrzewają, że ich założyciel został zabity przez jednego z klanu Brujah. Choć uderza to ich dumę, zarazem dystansuje ich i chroni przed chaosem walk Jyhad. Nie będąc wplatanymi w intrygę i nie musząc znosić zadań od swego boskiego założyciela, Ventrue znacznie uniezależnili się od Innych. Nie wiedza, ile prawdy kryje się w tej legendzie, niemniej jednak jest to jedna z podstawowych doktryn ich klanu, bez względu, jak bardzo inni członkowie Rodziny z tego szydzą. Ventrue darzeni są szacunkiem głównie ze względu na swe uniezależnienie. Nie jest za to chlubne, mimo tego szacunku, ze ukrywają swe prześladowanie klanu Brujah. Ventrue organizuje regularne spotkania klanowe w różnych częściach świata, włączając Wielkie Zgromadzenie w Karada co siedem lat.

Tremere - klan ten znany jest pod przydomkiem Czarodzieje. Nie wziął się on bez powodu - członkowie tego klanu parają się mroczną sztuką Taumaturgii, czyli magii krwi  Zorganizowani są w ścisłą strukturę, zwaną Piramidą Mocy. Należące do niej wampiry są bezwzględnie lojalne wobec swego klanu i swych starszych. Ubierają się z reguły tak, by ich strój podkreślał otaczającą ich aurę tajemnicy.Tremerzy gustują w różnych dodatkach tj. laski, kapelusze... Są wyjątkowi i żaden inny klan nie ma tak bogatej, a zarazem tak krótkiej historii, jak oni. Dawno temu ich przodkowie nie byli jeszcze czarnoksiężnikami, ani tez klan ich nie znał cudotwórczej sztuki Thaumaturgii. Niecałe tysiąc lat wcześniej nastąpiła wielka metamorfoza. Głęboko w górach Kaina, w świątyni zwanej Jinja, głupi przywódca klanu dokonał Przeistoczenia grupy magów starożytnego obrządku. Łącząc swoje nowe moce ze swa starożytna wiedza, magowie szybko przejęli kontrolę nad klanem. Przeistoczyli wielu innych z zakonu wiedzy tajemnej i spili krew wszystkich starszych swego klanu. Chodzą nawet pogłoski, ze najpotężniejszy z nich urządził polowanie i zabił założyciela rodu. Tremere przyswoili najbardziej sztywny system hierarchiczny pośród wszystkich innych klanów, co pozwoliło im zdobyć olbrzymia władzę w społeczeństwie Rodziny. Inne klany nie maja zaufania do Tremere, czy to ze strachu, czy przeczuwając, iż cos z nimi jest nie w porządku.

Assamici - nazywani też Zabójcami. I właśnie tym są. Ich egzystencja opiera się w dużej mierze na doskonaleniu odbierania życia. Wyznają też wiarę, która głosi, że przez wypijanie krwi starszych wampirów, co oczywiście automatycznie wiąże się z obniżeniem pokolenia, przybliżają się do Kaina - a to, jak wierzą Assamici, zapewni im drogę do nieba. Cechuje olbrzymia lojalność wobec ich organizacji. Są oni zazwyczaj ponurzy i stronią od towarzystwa. 

Wyznawcy Seta (Setyci) - ten mroczny klan jest znienawidzony w szeregach Klanu Róży. I nie bez powodu - wampiry z tego klanu są fanatycznymi wyznawcami swego założyciela, Seta, który był najprawdopodobniej wampirem należącym do trzeciego pokolenia. Setyci są potężni podstępni, nie cofną się przed niczym, byle tylko powiększyć potęgę swego klanu. Ich żywiołem jest ciemność, nie znoszą za światła. Gnieżdżą się w zakładanych przez siebie, najczęściej pod ziemią, świątyniach. Obdarzeni są przydomkiem Pustynne Węże.

Brujah - Młodzi Gniewni" tak można w skrócie określić członków tego klanu- anarchiści, przestępcy; to ich cała natura. Klan jest słabo zorganizowany, nic nie jest w nim tam gdzie powinno, niemniej jednak pozostają oni ważnym przeciwnikiem w biegu po władzę. Brujah są pogardzani jako motłoch, który utracił własne dziedzictwo, a przez to powód do dumy. Przez ponad tysiąc lat byli buntownikami w Rodzinie, ciągle kwestionując i wystawiając na próbę Tradycje. Ten klan ma bardzo słaba organizacje; jego członkowie spotykają się nieregularnie i niewiele maja ze sobą wspólnego, poza miłością do buntu. Tylko oni udzielają poparcia anarchistom, a pomaganie im jest jedyna sprawa, na która zawsze się zgadzają. Często są niedoceniani, tak przez innych, jak i samych siebie.

POKOLENIE RÓŻY:

Toreador - Kainici z tego klanu poŚwięcili swe nie-życie szeroko rozumianej sztuce. Są wŚród nich zarówno prawdziwi, wybitni artyści, jak i zwykli pięknisie chcący za nich uchodzić. Całe życie członka klanu Toreador przyporządkowane jest jednemu, nadrzędnemu celowi - poszukiwaniu piękna. Te upodobania znajdują swe odbicie w strojach, noszonych przez Toreadorów. Dbają oni, by ich ubiór cieszył oko, nawet jeżeli ma być przez to pstrokaty i ekstrawagancki. Inne wampiry, nie podzielające podobnej potrzeby piękna, nadały im przydomek Degeneratów. Toreadorzy to artyści, chociaż zdarzało mi się słyszeć też inne określenia tj. "hedoniści" czy też "degeneraci". Toreadorzy nie pragną władzy- pragną wiedzy. Mówi się, ze ta tradycja narodziła się wraz z pierwszym potomstwem ich założyciela, para pięknych i artystycznie uzdolnionych bliźniaków. Ich ojciec był przywódca spisku trzeciego pokolenia wampirów, które zabiły swych własnych ojców. Choć był bezlitosny, bardzo kochał swoje dzieci, ofiarując im większa niezależność, niż miał jakikolwiek wampir z czwartego pokolenia. One zaś korzystały z tej wolności, kształcąc się we wszelkich sztukach, a ich ojciec chronił ich w czasie wojny i głodowych lat. Po dziś dzień klan Toreador uważa, iż czuwa nad nim Arikel, jego założyciel. Mimo iż Toreadorzy nie są tak formalnie zorganizowani jak niektóre inne klany, są względem siebie niezwykle lojalni i przypisują sobie służbę sztuce.

Gangrel - wampiry z tego klanu jako jedyne ryzykują wyprawy poza miasto. Istotą ich egzystencji jest ciągły ruch, nie mają stałych schronień, jedynie wędrują z miejsca na miejsce. Jeśli pragną chwili wytchnienia w nieustajacej podrózy zaszywają się w lesie będącym ich prowizoryczną wioską. Cenią sobie także kontakt z przyrodą. Z racji swych upodobań zostali obdarzeni przez inne wampiry przydomkiem Dzikusy. Przechodzą transformację czyli upodabniają isę do zwierzat. Są mistrzami transformacji i animalizmu. Ponoć założyciel tego klanu jeszcze żyje i opiekuje się swoimi dziećmi, zarówno wśród śmiertelników, jak i nie umarłych. Mówi się, ze klan jest jedynym, którego założyciel wciąż jest aktywny i zapewnia dobrobyt swym potomkom.

Giovanni - to bardzo wpływowy klan, którego członkowie rekrutują się spośród rodziny Giovanni. Są oni zawsze eleganccy, mieszkają w dobrych dzielnicach, choć mają też tajne schronienia na cmentarzach. Ich potęga ma zarówno podłoże finansowe, jak i magiczne. Duża część Kainitów tego klanu poświęciła się badaniom śmierci i rozkładu. Dlatego też uzyskali przydomek Nekromanci.

Ravnos - Przenoszenie się z miejsca na miejsce, podobnie jak u Gangreli, jest dla nich czymś normalnym. Ich siła bierze się z ponadnaturalnych zdolności iluzjonistycznych dlatego też Ravnos mają swój teatr w którym wystawiają sztuki dla śmiertelnych i nieśmiertelnych widzów...

Tzimisce - znani są też jako Diabły. Są bardzo staromodni, co ma odbicie w ich ubiorze. Sprawą nadrzędną jest dla nich nauka i sprawy umysłu. To oni stworzyli ideologię Klanu Róży.

INNI:

Lasombra - to właśnie oni odpowiadają w dużej mierze za potęgę obu klanów, gdyż są łącznikami pomiędzy ludźmi a nieumarłymi. Zostali Strażnikami. W swoich działaniach są skuteczni i bezlitośni, starając się powiększyć wszelkimi dostępnymi metodami władzę kalnów nad ludźmi. Lubią bogactwo i efektowne stroje.

Włóczędzy- Niektórzy członkowie Rodziny nie maja swego klanu w ogóle, lecz są bękartami z nieprawej krwi. Bladość ich krwi w połączeniu ze społecznym nieprzystosowaniem czyni z nich Bezklanowców. To dość niedawne zjawisko. Wielu członków Rodziny pogardza nimi. Choć uważa się, ze większość Włóczęgów jest anarchistami, nie wszyscy są wygnańcami. Niektórzy są akceptowani przez Przeklętych, lecz żaden z nich nie dożył jeszcze wieku, w którym mógłby zdobyć jakąś prawdziwa władzę. W istocie wydaje się, ze największy urodzaj Bezklanowców miał miejsce w przeciągu ostatnich 50 lat. Ich cechą charakterystyczną są tygrysie paski na całym ciele w kolorze krwi na znak skalania i grzechu...

Ludzie - Jedyne żywe istoty nak ontynencie..Przybyli dawn otemu z oddalonej o kilkanaście kilometrów prefektury Mie. Ich założeniem jest utworzenie na pustych według nich terenach nowej sięgajacej chmur metropolii na miarę stolicy Japonii, Tokyo. Jednak osaczeni przez dziwnych, niepodobnych do ncih ludzi wciąż wahają się nie majac środków na rozbudowę. Żyją samotnie pośród gór w wielkiej metropolii zarabiajac na swoją przyszlość...

Łowcy - Czasem są to wampiry innym razem ludzie...Ich cel jest jednak wspólny: oczyścić świat ze stworzeń nocy, bo to one zagrażają ludzkości...

TEST - POSTACI: http://quizfarm.com/quiz_repository/new/246983/

UWAGA!!! jeśli wyjdzie ci 100% to oznacza, że NIE POWINIENEŚ BYĆ TĄ POSTACIĄ! a tam gdzie masz 0% to jest ODPOWIEDŹ ^^ czyli to kim zdecydowanie powinieneś być

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutobitwa.pun.pl www.shinobizycie.pun.pl www.undersiemce.pun.pl www.managerpes.pun.pl www.petparty.pun.pl